Cypern!

Wohooooo jag ska åkta till Cypern!! kommer vara där i en vecka på religionsutbyte :) fatta vilken upplevesle :)
Tillbaka till vad jag kommer att ägna mig åt dessa veckor innan jo... EXAMENSARBETE! Har faktiskt redan börjat vilket jag är sjukt nöjd med kan faktiskt inte klandra mig att jag inte ligger i :) och mer ska det bli denna vecka :) I fredas var det min sista dag/ natt på praktiken vilket blev superduper lyckat :) Och på skälby ska jag även få jobba som lägerledare i sommar :) Sååå nice! Sen fick jag låna bilen av min snälla föräldrar så kah kan skyffla hem lite kläder och annan skit inann jag ska flytta hem på riktigt :) Så i lördags tog jag mig i alla fall 10 mil mot värnamo men stannade lite i Kalvsvik över natten självklart :) Och i helgen åker jag dit igen :) Åh såå myys. Tänk att efter snart 3år så blir jag bara mer och mer kär i Martin för var dag som går, helt otroligt :) Han är bäst! Nu blir det skriva nån mening till på ex arbetet innan ja ska sova för imon blir det Växjö på förmiddagen och boka flygbiljetter p åZip!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: östgöte

Det verkar vara VÅREN, som tagit ett grepp om dig! Allt bara andas att du trivs , mår bra och är lycklig. Ta vara på det, det är du värd! Du har flyt just nu i din tillvaro, HÄRLIGT!

2012-03-28 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0