Lyckligaste i världen

Vilket härligt avslut på denna vecka <3 Älskar att vara på praktik men gu va jobbigt det är när man inte är van! Imon går jag in på min tredje vecka som fritidsledarpraktikant på Skälby 4H- gård. Men i alla fall tillbaka till mitt underbara slut på denna vecka. I fredags blev det lite stressigt då jag skulle åka och fixa saker till fredagsaktiviteten jag inte skulle vara med på hjälpa Alva att ta fram alla saker till tittskåpsaktiviteten så hon kunde börja sen åka hem och duscha, bädda mm. innan Martin hann komma hit. Jag hann bara till första punkten och sen stod han i hallen :) Tidigare på dan åkte han in till Växjö för att kolla om våra förlovningsringar hade kommit utan att berättade åkte han med ringar och allt till Kalmar med mig i Kalmar helt ovetandes om att ringarna va hos Martin. Så när han väl stog dör i hallen med blommor choklad och ringar, åh det finns liksom inte ord. Från att va den stressade situation till att blir helt lycklig!
Japp nu är jag och min Martin förlovade och jag har aldrig känt mig lyckligare!
Min kära Martin Wilkens <3
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh gud vad romantiskt och gulligt! önskar er all lycka!! :)

2012-03-04 @ 21:50:30
URL: http://livetpaannasvis.blogg.se/
Postat av: östgöte

Vi grattar och önskar er verkligen allt gott! Känns helt otroligt att ha ett barnbarn,som hittat sin partner och sprudlar av lycka. En liten glädjetår rinner nerför kinden...detta är stort även för oss.

2012-03-05 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0