Kaos!

Det är lite kaos i mitt liv nu jag har inte alls haft en tanke på att jag borde berätta för er vad jag håller på med så imon de närmsta dagerna kommer det :) Jag kan ju och berätta att jag nu har skickat in mitt examensarbete för andra gången efter ytterst lite komletteringar efter opponeringen villket va kalas gutt :) Vi hade tre veckor på oss då vi inte alls behövde vara på skolan och skriva det. Jag skrev det på en vecka och drog till cypern med min klasskompis :) det var ett utbyte med fokus på religion viket var jätte intressant :) kan berätta om det mer någon dag :) Sen nu har jag precis kommit hem ifrån Polen då jag var där på klassresa :) bilder kommer senare här får ni lite bilder ifrån cypern :)
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: östgöte

Härligt att höra av dig. Hoppas det kaos du känner beror på positiv stress. Tala om att du får uppleva variationer i vardag. Ha det gott, simma lugnt!

2012-05-14 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0